Одобрени

Член на ValuedShops от 2011


  • Редовен мониторинг
  • Ясни условия
  • Разрешаване на конфликти
  • Истински предприемач

ValuedShops ревюта

ValuedShops
Филтриране на ревюта по рейтинг
WebwinkelKeur.nl има 121 оценки с 5 звезди 121
WebwinkelKeur.nl има 12 оценки с 4 звезди 12
WebwinkelKeur.nl има 2 оценки с 3 звезди 2
WebwinkelKeur.nl има 1 оценки с 2 звезди 1
WebwinkelKeur.nl има 3 оценки с 1 звезди 3

Безпристрастно управлявано от ValuedShops. Прочетете нашите политика и условия.

  1. Ronald Van Ingen

    Goede service

    Отговор
  2. Felicia Bakker

    Zeer tevreden over WebwinkelKeur. Het aanmeld- en keuringsproces verliep duidelijk en professioneel. De communicatie was vriendelijk en vragen werden snel beantwoord. Het keurmerk geeft vertrouwen aan klanten en helpt webshops om betrouwbaarheid uit te stralen. Een fijne organisatie om mee samen te werken. Aanrader voor iedere webshopeigenaar die kwaliteit en transparantie belangrijk vindt.

    Отговор
  3. Как бихте оценили WebwinkelKeur.nl?

  4. Wilma's Hobby

    Erg tevreden over dit keurmerk. Het biedt een extra stukje betrouwbaarheid aan onze klanten. Banners en widgets werken super Aanrader! Daarom bevelen wij WebwinkelKeur zeker aan aan alle webshops.

    Отговор
  5. Ruben

    Het percentage klanten dat een review heeft ingevuld is veel hoger dan ik had verwacht. De integratie met mijn webshop liep heel vlot en werkt betrouwbaar. Sinds ik gebruik maak van Webwinkelkeur stijgt mijn omzet. Ik kan het niet bewijzen, maar ik heb sterk de indruk dat dit veroorzaakt wordt doordat klanten de betrouwbare reviews eenvoudig kunnen bekijken.

    Отговор
  6. Hans Lubbers

    Bedankt voor de hulp die we mochten ontvangen. Ging lekker snel en was precies wat we nodig hadden. Bedankt!. groet, Hans

    Отговор
  7. Victor

    Webwinkelkeur heeft incomplete algemene voorwaarden voor webwinkels waardoor er een geschil ontstond met een klant. De klant schakelde een advocaat in en deze maakte korte metten met de algemene voorwaarden. Wij ontvingen daardoor een hele slechte review en we konden de schade betalen. Webwinkelkeur deed niks met onze klacht en liet ook nog eens de slechte review staan. Het is bijzonder teleurstellend dat notabene een Keurmerk zo met haar eigen klanten om gaat en zelf geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de gemaakte fouten!

    Отговор