Odobreno

Član ValuedShops od 2011


  • Redovito praćenje
  • Jasni uvjeti
  • Rješavanje pritužbi
  • Pravi poduzetnik

ValuedShops recenzija

ValuedShops
Filtriraj recenzije prema ocjeni
WebwinkelKeur.nl ima ocjene od 121 5 zvjezdica 121
WebwinkelKeur.nl ima ocjene od 12 4 zvjezdica 12
WebwinkelKeur.nl ima ocjene od 2 3 zvjezdica 2
WebwinkelKeur.nl ima ocjene od 1 2 zvjezdica 1
WebwinkelKeur.nl ima ocjene od 3 1 zvjezdica 3

Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.

  1. Ronald Van Ingen

    Goede service

    Odgovor
  2. Felicia Bakker

    Zeer tevreden over WebwinkelKeur. Het aanmeld- en keuringsproces verliep duidelijk en professioneel. De communicatie was vriendelijk en vragen werden snel beantwoord. Het keurmerk geeft vertrouwen aan klanten en helpt webshops om betrouwbaarheid uit te stralen. Een fijne organisatie om mee samen te werken. Aanrader voor iedere webshopeigenaar die kwaliteit en transparantie belangrijk vindt.

    Odgovor
  3. Kako biste ocijenili WebwinkelKeur.nl?

  4. Wilma's Hobby

    Erg tevreden over dit keurmerk. Het biedt een extra stukje betrouwbaarheid aan onze klanten. Banners en widgets werken super Aanrader! Daarom bevelen wij WebwinkelKeur zeker aan aan alle webshops.

    Odgovor
  5. Ruben

    Het percentage klanten dat een review heeft ingevuld is veel hoger dan ik had verwacht. De integratie met mijn webshop liep heel vlot en werkt betrouwbaar. Sinds ik gebruik maak van Webwinkelkeur stijgt mijn omzet. Ik kan het niet bewijzen, maar ik heb sterk de indruk dat dit veroorzaakt wordt doordat klanten de betrouwbare reviews eenvoudig kunnen bekijken.

    Odgovor
  6. Hans Lubbers

    Bedankt voor de hulp die we mochten ontvangen. Ging lekker snel en was precies wat we nodig hadden. Bedankt!. groet, Hans

    Odgovor
  7. Victor

    Webwinkelkeur heeft incomplete algemene voorwaarden voor webwinkels waardoor er een geschil ontstond met een klant. De klant schakelde een advocaat in en deze maakte korte metten met de algemene voorwaarden. Wij ontvingen daardoor een hele slechte review en we konden de schade betalen. Webwinkelkeur deed niks met onze klacht en liet ook nog eens de slechte review staan. Het is bijzonder teleurstellend dat notabene een Keurmerk zo met haar eigen klanten om gaat en zelf geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de gemaakte fouten!

    Odgovor