Approvato

Membro di ValuedShops dal 2011


  • Monitoraggio regolare
  • Condizioni chiare
  • Gestione dei reclami
  • Vero imprenditore

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
WebwinkelKeur.nl ha 121 5 stelle di valutazione 121
WebwinkelKeur.nl ha 12 4 stelle di valutazione 12
WebwinkelKeur.nl ha 2 3 stelle di valutazione 2
WebwinkelKeur.nl ha 1 2 stelle di valutazione 1
WebwinkelKeur.nl ha 3 1 stelle di valutazione 3

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Ronald Van Ingen

    Goede service

    Rispondi
  2. Felicia Bakker

    Zeer tevreden over WebwinkelKeur. Het aanmeld- en keuringsproces verliep duidelijk en professioneel. De communicatie was vriendelijk en vragen werden snel beantwoord. Het keurmerk geeft vertrouwen aan klanten en helpt webshops om betrouwbaarheid uit te stralen. Een fijne organisatie om mee samen te werken. Aanrader voor iedere webshopeigenaar die kwaliteit en transparantie belangrijk vindt.

    Rispondi
  3. Come valuta WebwinkelKeur.nl?

  4. Wilma's Hobby

    Erg tevreden over dit keurmerk. Het biedt een extra stukje betrouwbaarheid aan onze klanten. Banners en widgets werken super Aanrader! Daarom bevelen wij WebwinkelKeur zeker aan aan alle webshops.

    Rispondi
  5. Ruben

    Het percentage klanten dat een review heeft ingevuld is veel hoger dan ik had verwacht. De integratie met mijn webshop liep heel vlot en werkt betrouwbaar. Sinds ik gebruik maak van Webwinkelkeur stijgt mijn omzet. Ik kan het niet bewijzen, maar ik heb sterk de indruk dat dit veroorzaakt wordt doordat klanten de betrouwbare reviews eenvoudig kunnen bekijken.

    Rispondi
  6. Hans Lubbers

    Bedankt voor de hulp die we mochten ontvangen. Ging lekker snel en was precies wat we nodig hadden. Bedankt!. groet, Hans

    Rispondi
  7. Victor

    Webwinkelkeur heeft incomplete algemene voorwaarden voor webwinkels waardoor er een geschil ontstond met een klant. De klant schakelde een advocaat in en deze maakte korte metten met de algemene voorwaarden. Wij ontvingen daardoor een hele slechte review en we konden de schade betalen. Webwinkelkeur deed niks met onze klacht en liet ook nog eens de slechte review staan. Het is bijzonder teleurstellend dat notabene een Keurmerk zo met haar eigen klanten om gaat en zelf geen enkele verantwoordelijkheid neemt voor de gemaakte fouten!

    Rispondi