Ik heb gister een cadeau besteld en net (1 dag later!) komt het al binnen! Inclusief een persoonlijk mailtje, kaartje en mooi ingepakt. Echte aanrader dus!! Bedankt!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Inge jalink
- Daisy de Brouwer
Een hele snelle service! Op donderdag besteld en op zaterdag in huis. Ik had iets laten personaliseren en ik kreeg een heel leuk mailtje met foto van het eindresultaat. Echte aanrader!
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Sandra
Reageert direct, snelle levering, bedrukking is keurig en super leuk verpakt!
- Anja de Jongh
Supersnelle levering! En voor iedere portemonnee een mooi persoonlijk cadeautje te koop!
- Hennie Klifman
Persoonlijk en mooi afgewerkt
- Merel
Fijne website, mooie producten en goede service.