Leuke cadeau's die gepersonaliseerd kunnen worden. En een super service! Wat ik ook zo fijn vond is dat we een foto via de mail kregen opgestuurd van het eindresultaat. De kids hebben er nu al plezier van. Bedankt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Geralda van Maaren
- Adrie Bok
Mooie kadootjes, veel keuze en heel leuk zoals Iris de naam erop zet! Ze heeft een supergoede service en is snel! Zeker de moeite waard om iets te bestellen.
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Maartje G
Goede service, mooi verpakt.
- Ishara
Geweldige service, hele aardige eigenaresse en leuk contact, mooie producten!
- Ineke Smit-Scholten
Hele leuke gepersonaliseerde cadeautjes. Mooi afgewerkt en leuk verpakt.
- Iris
Leuke kraamcadeaus met naam. Bij opmerkingen gevraagd of het sneller geleverd kon worden ivm kraamvisite en hierop kreeg ik snel antwoord dat dat kon. Super service!