Super snelle service, pakt ook de cadeautjes in en kreeg ook nog een foto via de mail toegestuurd met het eind resultaat. Heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lisa
- Anneloes Geisink
Leuke cadeaus die gepersonaliseerd kunnen worden wat erg leuk geven is. En de communicatie verloopt perfect, ik had nog een vraag per mail en kreeg snel antwoord. Vervolgens nog een foto hoe t er uit kwam te zien voor t ingepakt en verstuurd werd. En bij ontvangst zat er nog een persoonlijk kaartje bij, heel erg leuk. En ga bij een volgende keer zeker weer bestellen, een echte aanrader.
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Ineke
Super snelle service met als bonus nog een foto van het resultaat
- Rogier
Erg goede en leuke service.
- Janna
Goede service, mooi ingepakt!
- Tamara
Geweldige service! Kreeg een mooie foto met het bestelde product en naam erop te zien.! Top