De organisatie is behulpzaam en professioneel in contact. Veel verzoeken komen ook in hun spam, wat aangeeft dat de uitnodigingen niet voldoen aan spam-avoidance. Wat ook lastig is: klanten die via Bol bestellen mag je niet uitnodigen voor een review, omdat Bol zelf een review systeem heeft. Maar Bol nodigt niet elke klant uit en waarom zou een klant niet twee reviews achter mogen laten? Update 7-maart-26: WWK heeft net een nieuwe functie toegevoegd: one-click en dat zorgt in elk geval voor een laagdrempeligere review. Goed gedaan. Ik geeft jullie nu 4 sterren 😉
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2011
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Waller
- Bas
Gebruiksvriendelijke tool die extra vertrouwen genereert bij onze bezoekers. Het verzamelt ook reviews voor ons google account en laat de totale reviews zien ook van ons bol en amazon account. Super systeem!
Hoe zou je WebwinkelKeur.nl beoordelen?
- Bas
Het bedrijf neemt geen verantwoordelijkheid als er zaken niet goed verlopen, en draagt niet extra bij aan geloofwaardigheid of functionaliteit als webshop eigenaar. Als je niet tijdig reageert, omdat je het simpelweg zonde van je tijd vindt, wordt er gelijk gedreigd met het stoppen met samenwerken. Overigens niet van onder de indruk. Het is een zelfverworven keurmerk, niks meer niks minder. Met andere woorden: zonde van je geld. Ik neem in overweging om deze kostenpost te schrappen van onze marketingkosten.
- Martijn
Goed en naar tevredenheid!
- Jeroen Mol
Fijn keurmerk
- Jacqueline Bornebroek
Snel antwoord bij vragen of oplossingen