Super service en mooie spullen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Krista van Oudheusden
- Angelique Roza
Ik had smorgens wat besteld en ik had het savonds al in huis! Echt super!
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Tes
Ik had een trekdier met naam besteld. Mooi product, mooie afwerking en heel snel binnen gekregen! Zeer tevreden over dit cadeau wat ook nog eens leuk was ingepakt.
- Simone adams
Ik heb voor mijn kleindochter een koffertje besteld met haar naam.. en kreeg hem net binnen.. hij ziet er geweldig uit👍en snelle levering.. Top bedankt...
- Cynthia
Leuke webshop en een leuke ondernemer die met veel liefde, zorg en aandacht de bestellingen verwerkt. De bestelling was ook snel geleverd.
- Pieter van Zandwijk
Goede service.