Had een verjaardags kaart besteld voor mijn nicht werd 75jaar keurig op tijd bexorgf
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Corrie de Jongh
- Astrid
Een mooi boek besteld via deze prachtige webwinkel. Mooi verpakt en persoonlijke service. Ga zeker nog eens bestellen.
Hoe zou je Studio Bambacht beoordelen?
- Gert van Heck
prachtige knuffel. . . . Echt super. Ik heb er iemand heel erg blij mee gemaakt.
- Juul Holthuis
Reageert snel, persoonlijke aandacht, snelle levering en prachtig product!
- Thijs Mesman
Makkelijk besteld, cadeau is netjes ingepakt alles met een persoonlijke noot. Aanrader!
- Marije
Mooie prijs en hele goede service! Cadeau was prachtig ingepakt, snel geleverd en van te voren een foto via de mail van het eindresultaat. Ik ga hier zeker nog eens iets bestellen.