Snelle levering, goed en mooi verpakt. Altijd met een leul extraatje. Leuk aanbod op de site
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sofie Verbessem
- Angeline
Snelle levering. Alles was feestelijk ingepakt ! En klein foutje in levering werd meteen ruimhartig opgelost. Fijne, snelle, vriendelijke communicatie. Heeft hart voor haar zaak.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Karin
Snelle levering, vriendelijk briefje met kleine attentie. Heel goed verpakt met vaak een leuk papiertje. Lieve stickers op de verpakking.
- Ann Milleville
Top service! En super lief dat extra hartje in mijn pakketje! Wendy doet dat methart en ziel 🩷
- Willeke
Al vele pakketjes bij Wendy besteld, altijd keurig en vrolijk ingepakt en verzorgd. Top webshop!
- Karin Jongstra
Super leuke winkel! Eerste bestelling gedaan en hartstikke leuk pakketje ontvangen. Dat smaakt naar meer! ☺️