Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sofie Verbessem

    Snelle levering, goed en mooi verpakt. Altijd met een leul extraatje. Leuk aanbod op de site

    Reageer
  2. Angeline

    Snelle levering. Alles was feestelijk ingepakt ! En klein foutje in levering werd meteen ruimhartig opgelost. Fijne, snelle, vriendelijke communicatie. Heeft hart voor haar zaak.

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Karin

    Snelle levering, vriendelijk briefje met kleine attentie. Heel goed verpakt met vaak een leuk papiertje. Lieve stickers op de verpakking.

    Reageer
  5. Ann Milleville

    Top service! En super lief dat extra hartje in mijn pakketje! Wendy doet dat methart en ziel 🩷

    Reageer
  6. Willeke

    Al vele pakketjes bij Wendy besteld, altijd keurig en vrolijk ingepakt en verzorgd. Top webshop!

    Reageer
  7. Karin Jongstra

    Super leuke winkel! Eerste bestelling gedaan en hartstikke leuk pakketje ontvangen. Dat smaakt naar meer! ☺️

    Reageer