Pakket was weer superleuk met veel liefde ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jose
- Gitta
Hele fijne webwinkel waar ze cadeaus super mooi inpakken.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Ingrid Santifort
Leuke website, welke ook goed overzichtelijk is. Maar ook erg leuke spullen te koop. Wendy maakt een gezellig pakket van je bestelling. Leuk om te ontvangen.
- Lidy Bax
Snelle levering. Gevraagde artikelen en ook nog een lief theemomentje erbij. Leuk ingepakt.
- Claudia Klijnsma
Super snel verzonden! Ondanks dat ze op vakantie ging!! Leuk verpakt met een verwenmomentje. Top weer, voor herhaling vatbaar.
- Carmen
Altijd super snel verzonden en heel leuk ingepakt!