Mooie spulletjes op de site is er altijd wel wat moois, leuks te vinden. Contact verloopt erg prettig. Word snel gereageert als je een vraag heb. Spulletjes waren mooi ingepakt en goed verstuurd. Een aanrader om daar te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bianca Maas
- Sandra Engelen
Altijd fijn om bij Wendy te bestellen. Mooi en goed aanbod en je bent koning als klant!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Christa
Hele fijne webshop met mooie producten die met zorg worden ingepakt en verstuurd
- Monique Visser-Beverloo
Supersnelle verzending en ingepakt als een echt kado met een heerlijk theemomentje erbij. Super!
- Gepke De Haan
Snelle levering en een cadeautje om de bestelling uit te pakken, heel verzorgd met ook nog een leuke verassing !
- Elise
De bestellingen worden altijd super leuk ingepakt met een lief extraatje. Goede service en snelle verzending. Een hele leuke websop met leuke dingen!