Ik blijf fan van de mooie webshop van Wendy. Tot mijn volgende bestelling!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Birgit van Haastrecht
- Laura
Super veel keuze , altijd leuke kadootjes, prachtig ingepakt met de cadeauservice. Snelle levering, aandacht voor details!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Monique van Helden
Geweldige service, snelle levering!
- Jessica Wijtsma-Stamhuis
Persoonlijk, snelle levering, mooie producten, Mooi verpakt als een cadeau voor jezelf, ik heb al meerdere keren bij Wendy besteld, Wendy is lief, denkt mee, altijd met liefde ingepakt. Mocht je haar nog niet volgen op Instagram doe dat dan zeker wel. Ze is volledig haar zelf en heeft liefde voor haar webshop.
- Maaike van der Wilk
Ik heb nu 2 keer besteld hier. Mijn ervaring is super goed. Snelle levering, leuk ingepakt, hele goede service, en hele leuke producten!! Ik ben super blij!! 😄 (Het gratis cadeautjes inpakken is geweldig, het is zo leuk ingepakt!!)
- Mirjam
Mooi product waar je meteen vrolijk van wordt!