Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stip & Bloem heeft 1760 5 ster reviews 1760
Stip & Bloem heeft 29 4 ster reviews 29
Stip & Bloem heeft 0 3 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 0 2 ster reviews 0
Stip & Bloem heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Birgit van Haastrecht

    Ik blijf fan van de mooie webshop van Wendy. Tot mijn volgende bestelling!

    Reageer
  2. Laura

    Super veel keuze , altijd leuke kadootjes, prachtig ingepakt met de cadeauservice. Snelle levering, aandacht voor details!

    Reageer
  3. Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?

  4. Monique van Helden

    Geweldige service, snelle levering!

    Reageer
  5. Jessica Wijtsma-Stamhuis

    Persoonlijk, snelle levering, mooie producten, Mooi verpakt als een cadeau voor jezelf, ik heb al meerdere keren bij Wendy besteld, Wendy is lief, denkt mee, altijd met liefde ingepakt. Mocht je haar nog niet volgen op Instagram doe dat dan zeker wel. Ze is volledig haar zelf en heeft liefde voor haar webshop.

    Reageer
  6. Maaike van der Wilk

    Ik heb nu 2 keer besteld hier. Mijn ervaring is super goed. Snelle levering, leuk ingepakt, hele goede service, en hele leuke producten!! Ik ben super blij!! 😄 (Het gratis cadeautjes inpakken is geweldig, het is zo leuk ingepakt!!)

    Reageer
  7. Mirjam

    Mooi product waar je meteen vrolijk van wordt!

    Reageer