Weer een mooie bestelling gedaan! Supersnel verstuurd en met zorg ingepakt!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirjam Klein
- Hennie Souman
Top webwinkel. Ze heeft zulke leuke dingen. Altijd een kado als je het thuis uitpakt😃👍
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Ineke Moerkerken
Aardig,leuke dingen,mooi ingepakt. Gewoon goed
- Linda
Ik heb al vaker leuke cadeautjes besteld bij Stip & Bloem. Altijd goed verzorgd en met liefde ingepakt. Een heel gezellig pakket om te ontvangen en uit te pakken.
- Sanne
Wat een super leuke webwinkel! Hele mooie leuke en lieve producten, voor jezelf maar ook erg leuk als cadeautjes voor anderen. Snelle levering, super leuk en lief verpakt! Ik kom hier zeker weten terug met weer een vol winkelmandje!
- Jessica Verbeek
Snel en zorgvuldig verzonden. Ze maakt een feestje van het pakket.