Snelle en persoonlijke service, zo leuk om weg te geven de prachtige gehaakte poppetjes, om iemand blij mee te maken ipv fles wijn of bloemen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marianne Suidgeest
- Marian Tanis
Super leuk en veelzijdig assortiment! Gezellige eigenaresse die je bestelling snel verstuurd. Een feestje in je brievenbus!
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Iris
Troost-cadeautje voor een vriendin besteld en bij haar laten bezorgen. Wendy heeft er een mooi pakketje van gemaakt en het kwam snel aan. Heel erg bedankt voor de goede en persoonlijke service!
- Vera Jurriens
Onwijs snelle en zorgvuldige levering. Zeer vriendelijk geholpen door Wendy en ik kreeg er zelfs een gratis cadeau bij! Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen!
- Rich-Jeanne Janssen
Het was super mooi ingepakt en snel bezorgd.
- Loes van Geest
Zoals altijd weer perfect in orde