Mooie producten voor een nette prijs.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Joelle
- Gretie
Leuke webshop met ruime keuze. Snel geleverd en mooi verzorgd.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Maria
Snelle verzending en heel mooi ingepakt.
- Anky
Fijne webshop met persoonlijke aandacht, zorgvuldig geselecteerd assortiment. Echt een cadeautje (voor jezelf of een ander)!
- Selda Kelekci
Super, zelfs ultra. Wendy is heel zacht en klantgericht Ook heel professioneel Ik krijg het gevoel dat ik in één van die heerlijk geurende boetiekjes rondneus, waar de geur van roomboterkoekjes lonkt, een boetiek waar de gastvrouw met passie haar winkeltje heeft ingericht en lijkt omgetoverd te hebben tot een oase van snoezige snuisterijen.
- Daphne Kremer
Goede service, pakketpunt moesft aangepast worden, werd ik ntjes voor gebeld. Pakketje kwam netjes aan, heel lief en zorgzaam ingepakt.