Veel keuzes, goede services, mooie producten, duurzaam...Altijd een persoonlijke noot bij je bestelling.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Charlotte van de Watering
- Agnes van der Zee
Deze webwinkel heeft erg leuke spullen te koop.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Petra van Weert
Snelle levering, superleuk ingepakt met extraatje voor jezelf. Voelde als een cadeautje
- Gaby Bolders
Wendy denkt graag met je mee en voorziet in goed advies. Producten zijn waar mogelijk milieu vriendelijk en het versturen is net zo gerecycled 🙂 Snelle levering kortom een topshop.
- Jacqueline van der Voet
Mooi afwisselend assortiment, snelle levering, zeer milieubewust, voor ieder wat wils. Ieder pakketje maakt deze webwinkel tot een feestje om uit te pakken!!
- Saskia Huitsingh
Een zeer uitgebreide webshop, veel keuze in producten. De goedkoopste (die ik kan vinden) in "papierpleziertjes", stickers en papierenzakjes. Gemakkelijk in service en contact. Bestellingen altijd keurig verzorgd en vaak ook snel geleverd. Ik shop hier graag!