Snelle levering, mooie producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Natascha Schapelhouman
- Mirjam Olsthoorn
Leuk en mooi pakketje binnengekregen. Met nog wat lekkers ook. Dat was dubbel genieten.
Hoe zou je Stip & Bloem beoordelen?
- Bianca Pieterse
Super leuke spullen, heel klantvriendelijk en snelle verzending.
- Esther Kamminga
Zulke leuke spulletjes en het wordt met veel zorg ingepakt. Je krijgt zelfs er een lekker theezakje bij met een chocolaatje! Echt TOP
- Denise
Leuke spullen te koop. Goede service en snelle levering.
- Sandra van Amerongen
Grote, vrolijke en mooie voorraad stickers, zakjes en touw voor gebruik in mijn atelier. Met altijd een snelle verzending, lieve extraatjes en gewoon een heel hartelijke dame die deze leuke webshop runt!