Fijne webwinkel met een zeer vriendelijke eigenaresse! Superlieve kaartjes van een mooie kwaliteit. Heel blij mee!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne Hoog
- Laura
Prachtig inpakpapier; leuke prints en stevig papier. En leuke stickers om je kadootje (of post) nog leuker te maken. Fijn dat die stickers ook in kleine hoeveelheden zijn te bestellen.
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Herna van der Horst
Mooie producten, heel mooi en verzorgt ingepakt. Fijne webwinkel om bij te bestellen.
- Marjo
Snelle levering. Een cadeautje op zich om het uit te pakken en heel leuk dat er een persoonlijk geschreven kaartje bij zit!
- Winny Buron
Mooie kwaliteit, snelle levering en alles is zo mooi ingepakt, echt een cadeautje!
- Helen van der veen
Echt helemaal super en razend snel en lief verpakt!!!