Prachtige kaarten! Pakketje komt als een cadeautje aan, erg leuk! Als extraatje ook nog leuke stickers erbij gekregen. Super service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linn
- Esther
Prachtige spullen om in te pakken en super snel en goed geleverd!
Hoe zou je Inpakken.nl beoordelen?
- Ingrid van der Zande
Goeie service, snel verzonden, mooi ingepakt en leuke producten!
- Mariska
Mooie producten, heel leuk verpakt. Een feestje om te ontvangen!
- Jolice Kelderman
Ik kocht bij inpakken.nl onwijs leuk verpakkingsmateriaal voor producten voor mijn klanten. Vooraf contact gehad en fijn advies gekregen, Leanne denkt goed mee! Snel verzonden & super leuk verpakt ook!
- Lydia van der Velden
Leuke site moet nog groeien maar nu al 1 van mijn favoriet